Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

26. 3. 2010 14:51
hmmm

já jsem zatím nepochopila, co je na ní krásného, mně přijde ne snad ošklivá, ale moc daleko do toho nemá. Úzké rty, místo úsměvu divný vyžilý škleb. Trochu mužskej typ.Nějak mám pořád pocit, jakoby si na ženskou musela hrát. Docela by mne zajímalo, jak to vidí pánové. Myslím po stránce vzhledu a projevu. A přitom je tolik krásnejch ženskejch ženskejch.

0 0
možnosti
D

Dennys

25. 3. 2010 21:31
Jak se to vezme

Serkezy nedomyslel, ze mit doma couru, ktera spala s polovinou osazenstva ruznych spolecenskych akci, kterych se prezidentsky par zucastnuje, neni zas takova vyhra. Je to psychicka zatez pro jesitu jeho strihu a stava se z neho zapschly Napoleonek ....... blizici se volebni porazce.:-)

0 0
možnosti
MC

sualk

25. 3. 2010 19:22
Nechápu však,

proč ho táhne tak doleva.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2474x
Jsem studující pražská naplavenina. Původně (a snad i jednou konečně) z Krkonoš. Chvilku jsem pracovala a žila v Texasu, pak cestovala po Státech a JV Asii. Teď už zase pobíhám po Praze a občas po horách...