Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

katkaadamcova

15. 7. 2010 12:17
RE: Kuks

Dobrý den. Na Kuksu jsem se pohybovala právě k okamžiku, kdy Vašík skákal. Mohu Vám nabídnout pouze pár záběrů z dálky, které se nám podařilo natočit. Na Kuksu byl skutečně pestrý program a reportáž obsahuje jen část dne. Zde Vám přikládám odkaz. Pokud Vám budu moc pomoci, udělám to ráda. Přeji hezký den. http://www.trutnovinky.cz/index.php?gid=23349....

0 0
možnosti

venda1111

15. 7. 2010 10:10
Kuks

Dobrý den. Chci se touto cestou zeptat na letošní slavnosti koní Kuks.  Jedná se mě hlavně o vystoupení mého 11letého syna Vašíka Šmatolána, který skákal mini-maxi a skočil bez shození 160cm. Prošel jsem různé články a fota, ale i když sklidil tento špunt obrovský úspěch, nemohu o něm nikde najít kousek zmíňky a nebo foto. Nemáte něco? Jelikož jsem mu připravoval při této akci překážky, nemohl jsem nic nafotit. Děkuji Šmatolán

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS