Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jancac

21. 1. 2011 17:42
Spatne zkusenosti

s kdekym a cim. Kazdy z nas je ma. Zajimalo by mne, proc to nektere z nas donuti nejenom k tomu, ze zaujmou totalne negativisticky postoj, ale i k tomu, ze si preji, abychom ho zaujali i my vsichni ostatni.. Pisatelka jiste neni naivni - nebo primerene svemu veku - jen jeste neni negativista a dela aspon NECO na rozdil od 80% populace, ktera si stezuje na lhostejno co u piva v hospode..

0 0
možnosti

ivuskli

21. 1. 2011 14:57
Držím palce

Vám i tomu klukovi. Bez naděje se žít nedá, ačkoli zde do Vás anonymně reje mnoho "chytráků" . Nesnáším škatule a věřím, že každej může přetrhnout dědičný řetěz, když hodně chce.

0 0
možnosti

levandulak

21. 1. 2011 8:16
Naivita

Nechápu, jak může být autorka ve svém věku tak strašně moc naivní. Být vámi dám si veliký pozor kdy a kde se s tímto mladíkem scházím. Pište si s ním maily, jak chcete, ale pokud Vám můžu dobře radit, už za ním nikdy nejezděte. U lidí z pasťáku, zvláště romů nečekejte nic moc dobrého. Ono může být všechno celou dobu v pořádku, ale pak se chlapec dostane do strasové situace a odnese to nejvíc ten co je mu zrovna nablízku. Pak doufejte, že to nebudete vy. A věřte mi, že zmlácení či bodnutí nožem je tou nejmenší psychyckou újmou, kterou vám může způsobit. Probuďte se a začněte vidět svět takový, jaký opravdu je...

0 0
možnosti

SID09

21. 1. 2011 8:42
Re: Naivita

Buď si holčina z nás všech udělala srandu vymyšleným příběhem, nebo je úplně vylízaná  a nepomůže jí ani svěcená. !!;-D

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

20. 1. 2011 22:41
Krásně

a poutavě napsaný článek. Díky !!! L. ;-)R^R^R^

0 0
možnosti

afram

18. 1. 2011 19:39
Co je to láčes?

Pohoda?

0 0
možnosti

Miroš Málek

19. 1. 2011 8:24
Re: Co je to láčes?

Lačho džives, co si tak přečíst článek?

0 0
možnosti

Tobinka

18. 1. 2011 18:46
nízkoprahový klub

Láčes? No já na VŠ chodila dobrovolničit do nízkoprahového klubu (rozuměj místu, kde se scházela romská mládež). Inu, každý si musí spálit své vlastní prsty...

0 0
možnosti

DeliriumTremens

18. 1. 2011 14:38
Hezké dopisy z vojny

Vzpomněl jsem si při tom, jak jsme některým svým "spolubojovníkům", ale trochu pomalejším, kamarádům diktovali dopisy pro jejich milé včetně pravopisu ... ale třeba je to jinak :-)

0 0
možnosti

frukoify

18. 1. 2011 14:37
Aj,

tenhle článek mi přijde naivní. Já jsem 12 let svého života nitorožilně bral a prodával drogy. Za tu dobu jsem poznal dost lidí ze dna společnosti. Zážitky na které nechci ani vzpomínat natož se svěřovat. Ono se může klidně stát že vás ten samý člověk v jiné situaci např. vyfetovanej-už "vyjetej" po prohrané noci u automatů sejme nebo okrade. Ne přestože, ale právě protože vás zná, ale vy neznáte jeho, nečekáte to. Lidé o kterých píšete mívají více tváří a až v různých situacích je lze vidět. Pro toho kdo není dost připraven může ta změna proběhnout tak rychle že než se zorientuje už je okradenej, zbitej a poníženej. Neříkám že to tak musí nutně (u roma) být, ale důvěřovat v to lepší z takového člověka můžu jen když jsem s ním v denním kontaktu ve všech situacích které prožívá, znám jeho skutečné reakce na tyto situace a z toho teprve můžu časem usuzovat jaký ten člověk je a zda si můžu dovolit ho pustit blíž, věřit mu. Jak jste to provedla vy to nefunguje, je mi líto.  

0 0
možnosti

dropa

18. 1. 2011 16:48
Re: Aj,

R^

Naivita lidí je bezbřehá... (ale asi to tak má být) :-/

0 0
možnosti

Miguel2606

18. 1. 2011 0:07
U této "menšiny" se vždy najde 1 z 1000,který vyšlapuje.

Mimochodem, pracuji jako vychovatel v podobném zařízení.

Vaši snahu oceňuji...

0 0
možnosti

Miroš Málek

17. 1. 2011 13:12
Tak to nevím,

ale co jsem tak prozatím zaslechl, tak pasťák funguje do 18 let. A poskytovat osobám pod 18 let pánské časopisy zavání průšvihem. Tak bacha.

0 0
možnosti

modrý králík

17. 1. 2011 21:29
Re: Tak to nevím,

třeba měla autorka na mysli pánský časopis o autech, co víš?

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2474x
Jsem studující pražská naplavenina. Původně (a snad i jednou konečně) z Krkonoš. Chvilku jsem pracovala a žila v Texasu, pak cestovala po Státech a JV Asii. Teď už zase pobíhám po Praze a občas po horách...