Diskuse

Las Vegas se musí zažít

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krambler

21. 10. 2011 12:20
USA actually

Vegas je příjemné z výšky, z letadla. Po dlouhém letu nad hnědou pouští rozeklanou kaňony přistáváte mezi palmy a k "egyptské" pyramidě.  Bulvár Strip, alespoň ve dne, je ale bizardním seskupením jarmareční  architektury. Popírá jakákoliv měřítka vkusu a soudnosti.

Nejlépe si ihned najmout auto a odjet daleko odtud.  Kamkoliv do okolní krajiny. Do nádherných národních parků, kde lze teprve  vidět krásu skutečné Ameriky. A její nedozírné prostory....

0 0
možnosti

katkaadamcova

21. 10. 2011 14:44
Re: USA actually

Jojo, hned jsem jela do Grand Canyonu :)V

0 0
možnosti

forEdd28.1

21. 10. 2011 10:00
hm

autorka ma smesny pohled maleho ceskeho clovicka. Dokoce v jednom z clanku ani neumi opsat nazev ouradu o kterem pise: "Social Security Administration" a ne Social Security Number...   To se clovek nasmeje kdyz nekdo prijede do USA a hned si mysli ze umi vsechno...RvRvRv

0 0
možnosti

katkaadamcova

21. 10. 2011 14:42
Re: hm

Nemusíte tento blog číst...Rv

0 0
možnosti

Lino Inventura

21. 10. 2011 9:27
Měl jsem tu možnost

cca před 4 týdny a byl jsem velmi rozčarován. Kromě turistů jsem všude narážel především na davy obézních amerických venkovanů užívajících si pobyt v jejich "ráji"  s litrovým přeslazeným shakem v jedné ruce a hambáčem v druhé:-) I po onom Stripu jsem se mezi nimi večer prodíral a poslouchal jejich užaslé wow při pohledu na "nefalšované" benátské gondoliéry, kteří je vozili po bazénu páchnoucím chlórem;-DJedna návštěva bohatě stačila

0 0
možnosti

katkaadamcova

21. 10. 2011 14:43
Re: Měl jsem tu možnost

Máte pravdu...přesto to je zvláštní "kultura" :) a podle mého - stojí za návštěvu:)

0 0
možnosti