Osobní

Kateřina Adamcová

Poběžíš furt, i ve vzduchu, prostě poběžíš

Redakce Trutnovinek (médium působící v Trutnově) se rozhodla pustit si adrenalin žilou a vyzkoušet paraglide. Nikdo však nevěděl, kdo poletí. Tiše jsem doufala, že to nebudu já. Jsou dvě věci, do kterých bych asi nikdy nešla: bungee jumping a seskok z letadla - to mi už přijde jako fakt velký „úlet“. Na paraglidingu je utěšující, že neskáču nikam do neznáma. Utěšující už však nebylo, že jsem letět měla já. Původně byl čas naplánován na neurčito. Jedno úterní odpoledne bylo hezky a přišla mi sms: Tak dneska od dvou by šlo letět, ok? Už nejde vycouvat a odpovídám ok!

21.3.2010 v 19:30 | Karma článku: 12.17 | Přečteno: 1429 | Diskuse
Počet článků 40 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2474
Jsem studující pražská naplavenina. Původně (a snad i jednou konečně) z Krkonoš. Chvilku jsem pracovala a žila v Texasu, pak cestovala po Státech a JV Asii. Teď už zase pobíhám po Praze a občas po horách...