Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

gmajlman

17. 1. 2011 10:18
Jenom poznamecka ...

Kdyz se nekdo dostane do pastaku tak se tam dostane za neco ne ?

0 0
možnosti
ZW

cassul

17. 1. 2011 10:24
Re: Jenom poznamecka ...

Prosím tě, koho by to zajímalo, když je to tak krásný kluk! Vůbec nechápeš, co je na člověku nejdůležitější!

0 0
možnosti
JB

hendrixx

17. 1. 2011 9:46
Kateřino,

jste chytrá a citlivá dívka a děláte dobrou věc. To, že vám někdo třeba nerozumí, je úplně jedno. Hezký den.

0 0
možnosti
ZW

cassul

17. 1. 2011 10:14
Re: Kateřino,

To, že je citlivá dívka, to beru, to je zjevné. Ale prosím o upřesnění, co je konkrétně dobrého na rozplýváním se nad klukem z pasťáku? A prosím o fakta, nikoliv o neajsné a nekonkrétní pocity.

0 0
možnosti
ZW

cassul

17. 1. 2011 8:48
Co chybí?

Text je líbivý, plný porozumění a pochopení. Ale chybí mi tam to nejpodstatnější: Proč je ten kluk v pasťáku, co provedl? Zaslouží si trest? Vím o případu, kdy se do takového pasťáku dostal kluk, co s partičkou sobě podobných znásilnili a těžce zranili jedenáctiletou dívenkou ze sousedství, kterou ulovili v parku, na který koukám z okna. O ohromném psychickém traumatu dívky, kterou drželo pět kluků, zatímco se na ní střídali, snad ani nemá cenu mluvit, údajně od té doby nevyšla sama z bytu. A k takovému dobytku (zvířata mi snad prominou), mám mít nějaké pochopení? Sorry, nemám a když na to pomyslím, dělá se mi blivno. Kéž by už nikdy nevylezl.

0 0
možnosti
AS

viveka

17. 1. 2011 9:30
Re: Co chybí?

Brzděte. Nemáte žádý důkaz, že to udělal právě tento kluk.

0 0
možnosti
PH

pavka8

17. 1. 2011 8:14
Milá Katko

Až někdy pojedete z Prahy domů do Krkonoš, vystupte na dvě hodinky z autobusu v Novém Bydžově. Nejlépe v pátek nebo v sobotu qečeru. Myslím, že ty Vaše růžové brýle nebudou jedinou věcí o kterou přijdete. Tam to bývá hodně láčes

0 0
možnosti
GG

gall4

17. 1. 2011 19:54
Re: Milá Katko

;-D dobry...

0 0
možnosti
J

jeliman

17. 1. 2011 7:56
No, přeji vám, abyste na konci tohoto příběhu nebyla

moc zklamaná. To, že někomu dáváte svoji důvěru ještě neznamená, že si ji vskutku zaslouží.

0 0
možnosti
W

wllkk

18. 1. 2011 18:12
Re: No, přeji vám, abyste na konci tohoto příběhu nebyla

Bohužel máte pravdu. Doporučuji knihu "Rok kohouta". Líp bych to neřekla ani nenapsala. Taky jsem chtěla zachránit alespoň kousek světa...

0 0
možnosti
JH

Madocq

17. 1. 2011 0:02
Lumír má recht

...při čtení podobných článků mám pocit, jako kdyby mi někdo ujídal mozek dezertní lžičkou a zpíval si u toho Kalamajka Myk myk myk, oženil se kominík....láčes je jenom jedna věc: D + T → 4He + n nic víc, nic míň ;-)

0 0
možnosti
P

petr_12345

17. 1. 2011 0:06
??? D + T → 4He

A česky by to nešlo ?

0 0
možnosti
LV

Lumir_B

16. 1. 2011 23:37
Na jednu stranu dobré....

...že se lidi zajímají o druhé...

Na druhou stranu se nemohu zbavit dojmu, že se někdo potřebuje sám dojímat svojí vlastní laskavostí...a podle toho si realitu přibarvuje..

0 0
možnosti
AS

viveka

17. 1. 2011 11:32
Re: Na jednu stranu dobré....

To ale dělá hodně lidí. A furt lepší tohle než se dojímat třeba vlastní důležitostí, světáctvím nebo chytrostí a přibarvovat si skutečnost podle toho.

0 0
možnosti
P

petr_12345

16. 1. 2011 23:23
Podobnost s Barborou Koudelkovou

není čistě náhodná, další průběhe je možno předvídat:

http://www.lidovky.cz/bez-deti-neodejdu-0ex-/ln_noviny.asp?c=A090411_000138_ln_noviny_sko&klic=231037&mes=090411_0

Proč se tyhle slepice nikdy nepoučí? :-(

0 0
možnosti
P

Pošlapaný_nick

16. 1. 2011 20:41
Jeden takový s vycházkou za dobré chování...

tady nedaleko za rohem málem oddělal holčinu v herně. To tedy "láčes" určitě nebylo...

0 0
možnosti
K

KubaWAJGL

16. 1. 2011 18:55
Proc?

Dobrý den,

mrzí mi názory některých, kteří nevěří, že i chybující člověk může býti dobrým. Uvědomte si, že nikdo není takový, aby se v něm něco nemohlo zlomit a nemohl něco změnit!   Udělal jsem mnoho chyb a doufal jsem, že lidi v mém okolí mě neodsoudí, ale že se mi pokusí pomoci a dívat se na mě s přáním toho, že se mi povede vše špatné změnit. Tak proč by nemohl on?

0 0
možnosti
JM

jennyfor

16. 1. 2011 19:40
Re: Proc?

Právě, chyby dělá každý, někdo menší, jiný větší, ale je určitě naděje, že je člověk nebude opakovat, když má kolem sebe někoho, kdo mu věří, že to dokáže. Málokdo se rodí jako zlý člověk, psychopat. U většiny lidí, co takto skončí, je to podmíněno výchovou, prostředím, souhrou špatných náhod, lidmi, mezi kterými se pohybují. A vždy existuje možnost, že jiní lidé, jiné prostředí a trocha štěstí může jejich život obrátit k lepšímu. I když je to statisticky malá část, existuje a nevíme, jestli právě tenhle chlapec nebude mezi nimi. Přála bych si to.

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2474x
Jsem studující pražská naplavenina. Původně (a snad i jednou konečně) z Krkonoš. Chvilku jsem pracovala a žila v Texasu, pak cestovala po Státech a JV Asii. Teď už zase pobíhám po Praze a občas po horách...